جهادگران علم و فناوری کاستی‌های حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را برطرف کنند

استاندار اردبیل گفت: جهادگران عرصه علم و فناوری کاستی‌های حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را برطرف می‌کند.

سیدحامد عاملی در دیدار با نخبگان جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اردبیل گفت: توصیف عظمت و ارزش فرهنگ بسیجی در جامعه بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه توجه به مقوله‌های مهم چون محرومیت‌زدایی و مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و بسیجی بسیار مهم محسوب می‌شود که تلاش‌های بسیجیان در این زمینه بسیار گسترده است.

استاندار اردبیل می گوید: اهمیت و توجه ویژه به جهادگران عرصه علم و فناوری جزو بخش‌های مهم و موثر بسیج محسوب می‌شود که در اشتغال‌زایی و عبور از تحریم‌ها توانسته موفق عمل کند و در این زمینه راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به ظرفیت‌های موجود نیازمند تلاش‌های بیشتر است تا بتوانیم برای تامین نیازهای آینده نسبت به تامین زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های دقیق اقدامات اساسی انجام دهیم.

به گفته او، متاسفانه کاستی‌های اساسی در کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و سرمایه‌های اجتماعی داریم که به همین منظور نیازمند برخورداری از راهکارهای خلاقانه برای خروج از وضعیت موجود از سوی نخبگان و جهادگران عرصه علم و فناوری و نهادهای فرهنگی هستیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عاملی گفت: استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و جهادگران عرصه علم و فناوری و نیز نهادهای فرهنگی برای خروج از وضعیت فعلی باید مورد توجه واقع شود چرا که در این زمینه ایجاد تحول در بخش‌های مختلف جامعه و به خصوص در حوزه صنعت نیازمند توجه جهادگران عرصه علم و فناوی برای دستیابی به تحول‌خواهی است که امری لازم و ضروری است.

به گفته او، ساختارهای موجود در حال حاضر جوابگوی نیازهای فعلی و آینده استان نیست و در این زمینه باید توجه جدی به جهادگران عرصه علم و فناوری با هدف تحول‌خواهی به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کارگیریم تا بتوانیم در حوزه اقتصادی فرهنگ تحول‌خواهی را محقق کنیم.

استاندار اردبیل : به دنبال حل مشکلات موجود در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم و در این زمینه داشتن روحیه جهادی بسیار مهم و اساسی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.