تمام مدارس سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی مجهز شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از اجرای کامل سیستم گرمایش مدارس استان خبر داد .

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از اجرای کامل سیستم گرمایش مدارس استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش‌از یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی در مدارس توزیع شده و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

 میثم لک زایی افزود: تجهیز ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس این استان به سیستم سرمایشی و گرمایشی آغاز شده و تا پایان سال به طور کامل انجام می‌شود.

وی بیان کرد:خوشبختانه موضوع تجهیز مدارس به سیستم گرمایش در سال ۱۴۰۱ بطور کامل محقق و توزیع و نصب اسپیلت و کولر گازی در کلاس‌های درس مناطق گرم و مرطوب استان نیز انجام شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در یک‌سال گذشته سه هزار دستگاه اسپیلت و کولرگازی توزیع و این رقم بر اساس مصوبه سفر شهریورماه پارسال رئیس جمهور به این استان تا پایان سال به هفت هزار دستگاه خواهد رسید.

وی از تخصیص یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به منظور استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

لک زایی افزود: در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ فرآیند تجهیز یک‌هزار و ۵۰۰ کلاس درس به موتورخانه در حال اجراست و تا پایان سال نیز یک‌هزار کلاس درس مجهز به این سیستم خواهد شد.

وی گفت: در مجموع تا پایان امسال ۹ هزار و ۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار