تحصیل بیش از ده هزار دانشجو در پیام نور همدان

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: در دانشگاه پیام نور استان همدان ده هزار و ۳۰۰ دانشجو در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

محمد ظاهری افزود: حدود ۵۷ درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه را بانوان و ۴۳ درصد دانشجویان را آقایان تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: تعداد رشته محل‌های فعال در مراکز و واحد‌های زیر پوشش استان همدان در مقطع کارشناسی یکصد و۳۲ رشته محل و در مقطع کارشناسی ارشد ۴۳ رشته محل بوده و تعداد اعضای هیات علمی شاغل در این استان یکصد و ۲۰نفر در مقطع دانشیار، استادیار و مربی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به منزله نماد «آموزش برای همه، همه جا و همه وقت» در صدر دانشگاه‌های باز جهان اسلام قرار گرفته است، اظهارداشت: توجه به آموزش، پژوهش و فناوری هدفمند، ارتقاء شأن و منزلت دانشگاه، آمایش دانشگاه و خوداتکایی و استقلال مالی به عنوان یک راهبرد در این دانشگاه دنبال می‌شود.

ظاهری گفت: مبلغ دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وام دانشجویی برای دانشجویان کارشناسی ارشد برای چهار ترم تحصیلی و مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای دانشجویان کارشناسی برای هشت ترم تحصیلی به عنوان وام پرداخت می‌شود.


او افزود: فراهم نمودن شرایط ویژه برای تحصیل شاغلین، معلمان، دانش‌آموختگان یا دانشجویان ترم آخر کارشناسی یکی دیگر از خدمات مهم این دانشگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.