فرماندار ویژه سیرجان:

تامین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی در دستور کار قرار دارد

یعقوبی پور گفت: تامین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی برای ایام پایانی سال در دستور کار قرار دارد.

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سیرجان با هدف برنامه ریزی به منظور تنظیم بازار ایام پایانی سال و وضعیت ذخیره‌‎سازی کالا‌های اساسی در سیرجان برگزار شد. 

علی یعقوبی پور،  فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در این جلسه گفت: جلسه تنظیم بازار شهرستان سیرجان با هدف تامین و توزیع کالا‌های اساسی با قیمت مناسب در روز‌های پایان سال برگزار شده است.

او افزود: تامین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحد‌های صنفی از مهم ترین وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان است که این اقدامات برای  بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.

یعقوبی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین کالا‌های اساسی وجود ندارد، افزود: طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف به ویژه در ایام پایانی سال، شاهد گرانی کالا‌ها هستیم به همین منظور برای  تسریع در تامین و ذخیره احتیاطی کالا‌های اساسی با استفاده از ظرفیت نهادها، شرکت‌های خصوصی و انبار‌های موجود شهرستان، در تلاش برای ذخیره سازی برخی از کالا‌های اساسی از جمله مرغ هستیم.

او با اشاره به اینکه بهمن، اسفند و نیمه نخست فروردین از ماه‌های پرکشش برای برخی از کالا‌ها از جمله مصرف مرغ است، گفت: در کشور ما هر ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نوروز حجم تقاضا برای تهیه کالا‌های اساسی و ارزاق بالا می‌رود و ما می‌کوشیم ضمن تامین و ذخیره سازی این کالاها با نظارت و برنامه ریزی در حوزه قیمت گذاری و توزیع، این اقلام با نرخ مناسب و به شکل آسان در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار