بررسی مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر در نشست مشترک امیرعبداللهیان و خزعلی

نشست مشترک وزیر امور خارجه و معاون رئیس جمهور در امور زنان برای بررسی آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر برگزار شد.

نشست مشترک حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان با هدف بررسی آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشور‌های غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر و آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان برگزار شد.

در این نشست که در محل وزارت خارجه برگزار شد، کاظم غریب آبادی معاون بین الملل و رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس، الهام امین زاده حقوقدان، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس حضور داشتند.

همچنین از وزارت امور خارجه، علی باقری معاون سیاسی، الهه عطایی مشاور زنان رئیس مجلس، مرضیه افخم مدیرکل زنان و حقوق بشر وزارت امورخارجه و جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را در این نشست همراهی کردند.

در این نشست آخرین مباحث مربوط به دیپلماسی و حقوق بشر و از جمله سیاست دوگانه برخی کشور‌های غربی استفاده ابزاری از حقوق بشر، آثار تحریم بر جامعه زنان و کودکان، آثار تحریم‌های دارویی آمریکا و غرب بر بیماران پروانه‌ای و دیگر موارد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار