رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات اصفهان:

بازار میوه در آستانه شب یلدا افزایش قیمت نخواهد داشت

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات استان اصفهان گفت:مشکلات اقتصادی همه بازار را تحت تاثیر قرار داده و بازار میوه و سبزیجات نیز از این قاعده مستثنی نیست.

حمیدرضا مهدوی پیرامون وضعیت بازار میوه و سبزیجات استان اصفهان در آستانه شب یلدا، گفت: امسال بازار میوه اصفهان شرایط خوبی دارد و همه اقلام مورد نیاز شهروندان در بازار موجود است، اما متاسفانه مشکلات اقتصادی باعث کاهش قدرت خرید مردم شده و به همین دلیل باز رونق لازم را ندارد.

او افزود: مشکلات اقتصادی همه بازار را تحت تاثیر قرار داده و بازار میوه و سبزیجات نیز از این قاعده مستثنی نیست و نسبت به گذشته ضعیف شده است و امیدواریم شب یلدا بازار رونق سابق را باز یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات استان اصفهان با بیان اینکه در شب یلدا افزایش قیمت خاصی نخواهیم داشت، تصریح کرد: بازار میوه و سبزیجات قابل پیش‌بینی نیست، چون قیمت تره‌بار روزانه مشخص می‌شود، اما با شرایط کنونی بازار، بعید می‌دانم که در شب یلدا افزایش قیمت خاصی داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه بازار میوه نسبت به سال گذشته افزایش قیمت چندانی نداشته است، افزود: البته بازار میوه از سایر اقلام جدا نیست و افزایش هزینه‌های متفرقه از جمله حمل و نقل، اجاره مغازه، دارایی و ... باعث افزایش قیمت میوه در بازار است.

مهدوی درباره راهکار اتحادیه برای کنترل بازار میوه و سبزیجات شب یلدا گفت: بازرسان اتحادیه در کنار بازرسان اصناف، صنعت و معدن و تعزیرات بازار را زیر نظر خواهند داشت و اجازه هیچ گونه تخلفی را نمی‌دهیم.

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات استان اصفهان ادامه داد: بازرس‌های اصلی و افتخاری اتحادیه از روز‌های آینده در دو شیفت صبح و بعد از ظهر بازار اصفهان را زیر نظر خواهند داشت و با مدیریت بازرسی استان گشت‌های ویژه‌ای خواهند داشت و طرح‌های مشترک اجرا می‌کنند.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.