برگزاری کارگاه تخصصی فیلم ۱۰۰ در شیراز

در راستای شعار فراتهران حوزه هنری، کارگاه تخصصی فیلم «چگونه یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای بسازیم؟» با حضور حسین دارابی در شیراز برگزار خواهد شد.

کارگاه «چگونه یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای بسازیم؟» با تدریس حسین دارابی کارگردان مطرح سینما و سازنده آثاری، چون «هناس» و «مصلحت» در حوزه هنری فارس برگزار خواهد شد.

در این کارگاه که در روز‌های ۲۶و۲۷ آذرماه جاری در سالن زنده یاد محمد جعفری واقع در حوزه هنری استان فارس برگزار خواهد شد، هنرجویان با مراحل ساخت یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای از طراحی ایده تا تولید و مراحل پس از تولید آشنا خواهند شد.

کارگاه «چگونه یک فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای بسازیم؟» در راستای رویکرد فراتهران سیزدهمین دوره جشنواره فیلم ۱۰۰ و در ادامه روند کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با همراهی و مشارکت حوزه هنری فارس و انجمن سینمای جوان شیراز برگزار خواهد شد.

پیش از این و در هفته‌های گذشته هادی مقدم دوست در مشهد، محمدرضا خردمندان در اصفهان و زنجان و محمد پایدار در قزوین کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مرتبط با فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای برگزار کرده اند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰، به دبیری یوسف منصوری و به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار