کشف و توقیف ۵ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم آرد در مشهد

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۱۳۹ کیسه آرد نوع دو نیمه یارانه‌ای در محدوده خیابان شهید آوینی خبرداد.

 سید علی اکبر نصری سرآسیا گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اتحادیه صنف نانوایان طی پایش و بازرسی‌های مشترک از احتکار مقدار زیادی آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در یک انبار و منزل مسکونی در محدوده خیابان شهید آوینی آگاه و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

نصری سر آسیا بیان کرد: پس از مطمئن شدن برابر بررسی‌های کارشناسان وبازرسان اتحادیه نانوایان با توجه به اینکه کالا‌های آرد نیمه یارانه‌ای در منزل مسکونی احتکار شده بود برابر دستور اخذ شده از معاون و جانشین محترم دادستانی دادگاه انقلاب مشهد به همراه پلیس محترم نیروی انتظامی منطقه به محل انبار ومنزل مسکونی ورود پیدا نموده که متاسفانه ۱۳۹ کیسه آرد نیمه یارانه‌ای در محل انبار و راه روی منزل کشف و ضبط گردید.

وی اذعان داشت: آرد‌های موصوف طی هماهنگی‌های انجام تا بررسی تکمیلی پرونده و توزیع در شبکه مصرف به انبار تعاونی اتحادیه نانوایان انتقال داده شد.

وی اشاره کرد:پرونده پس از بررسی وتکمیل شدن آن به دادستانی محترم ارسال می‌گردد تا اقدامات قانونی صورت پذیرد. رئیس اداره نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: شهروندان گرامی میتوانند خبر‌های خود را در خصوص احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد ونان با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی ونتیجه متعاقبا اعلام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار