فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

رانندگان با بی‌توجهی به فراخوان ضدانقلاب مرام و معرفت خود را نشان دادند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت:رانندگان به فراخوان اغتشاشگران توجه نکردند و مرام و معرفت خود را مانند سال ۱۳۶۲ برای آسایش و آرامش مردم، علیرغم تهدیدات مختلف، نشان دادند.

سردار مجتبی فدا، امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، با تاکید بر اهمیت حمل و نقل، اظهار کرد: امروزه در هوا، دریا و زمین ظرفیت حمل‌و‌نقل زیادی داریم و اهمیت این مجموعه چنان زیاد است که بدون توجه به آن، شرایط زندگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

او افزود: به همین دلیل مراکز مهم آموزشی، رشته‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفتند و بررسی می‌کنند که این ظرفیت چگونه به درآمد پایدار برسد و کیفیت، سرعت و خدمات بهتری ارائه دهد.

سردار فدا با اشاره به ظرفیت‌های خدمت‌رسان و خدماتی در این حوزه، خاطرنشان کرد: بهسازی راه‌ها، مقررات حفاظت راه‌ها، نظم رفت و آمد و ایستگاه‌های استراحت رانندگان در حوزه حمل و نقل قابل توجه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان این استان را دارای ظرفیت ویژه در امر حمل و نقل معرفی کرد و گفت: یک پنجم ظرفیت حمل و نقل و رانندگان کشور در استان اصفهان هستند و ضرورت دارد که از نظرات کارشناسی آن‌ها در قالب هیأت‌های اندیشه‌ورز در خصوص خدمات و رسیدگی‌ها استفاده کرد.

او با اشاره به نقش صنف رانندگان در خنثی‌سازی نقشه دشمنان تصریح کرد: در حوادث اخیر، دشمن با برنامه‌ریزی خود تلاش کرد علاوه بر این که کشور را با مشکلاتی مواجه کند، اصناف و رانندگان را هم به این موضوع وارد کند، چرا که ایران قوی و مقتدر است.

سردار فدا در ادامه با اشاره به نقشه دشمنان برای جمهوری اسلامی تاکید کرد: آمریکا هزاران میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده که جلوی رشد انقلاب اسلامی را بگیرد و آن را در محدوده مرز‌های جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نگاه دارد و بنیان جمهوری اسلامی را بکند، ولی ایران اسلامی با ثبات و اقتدار تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ضمن تقدیر از نقش صنف رانندگان در حوادث اخیر افزود: این عزیزان به فراخوان اغتشاشگران توجه نکردند و مرام و معرفت خود را مانند سال ۱۳۶۲ برای آسایش و آرامش مردم علیرغم تهدیدات مختلف، نشان دادند.

او در پایان به نمایندگی از صنف رانندگان، درخواست‌هایی مطرح کرد و اظهار داشت: بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده آن‌ها، حل مسائل گرانی قطعه مثل لاستیک و روغن، نوسازی ناوگان و جلوگیری از رانت، فعال کردن کانون بازنشستگان این مجموعه، بهسازی راه‌ها و جبران خسارت وارد شده به رانندگان در حوادث جاده‌ای از جمله درخواست‌هایی است که صنف محترم رانندگان داشته‌اند و لازم است مسئولان برای حل آن‌ها اقدام کنند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.