عملکرد پلیس کرمان در مدیریت مسائل اخیر مطلوب و رو به ارتقاء بوده است

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیرو‌های مسلح، وضعیت پلیس کرمان در مدیریت مسائل اخیر و دیگر حوزه‌های عملکردی را مطلوب و رو به ارتقاء برشمرد.

امیر محمد حسن باقری در پایان جلسه ارزیابی عملکرد حوزه تربیت و آموزش مجموعه انتظامی استان کرمان با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا به ویژه شهدای انتظامی این استان گفت: موضوع بازدید هیات اعزامی ستاد کل، بررسی حوزه‌های مرتبط با تربیت و آموزش است که این امر بنا به تاثیرگزاری مقوله آموزش بر موفقیت ماموریت‌ها حائز اهمیت است.

او افزود: از آنجا که همواره با شرایط جدیدی در حوزه‌های کاری مرتبط با نظم و امنیت روبرو هستیم پس آمادگی رزمی و دفاعی نیروها، میزان ماندگاری در صحنه‌ها را افزایش می‌دهد و لازم است آموزش‌ها به روز، با محتوا و با بهره گیری از اساتید و کارشناسان مجرب ارائه و دنبال شوند که امیدواریم در این بازدید بر روی همین موضوعات متمرکز شویم.

امیر باقری گفت: در این راستا بنا به گزارشات مسئولان انتظامی شاهد بودیم پلیس کرمان در مدیریت میدانی اغتشاشات، دستگیری اشرار و دیگر حوزه‌های کاری خود عملکرد خوبی داشته است و جا دارد از این تلاش‌ها قدردانی و پیش بینی می‌کنیم با ارزیابی این مولفه‌ها عملکرد مثبتی نیز ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار