در مراسمی عملیات ساخت ساختمان مرکز تعویض پلاک شماره ۲ در شیراز آغاز و از ۵ دستگاه خودرو پلیس مجهز به دوربین ثبت تخلفات رونمایی شد.

سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان فارس در مراسم آغاز عملیات ساخت ساختمان مرکز تعویض پلاک شماره ۲ در شیراز و رونمایی از ۵ دستگاه خودرو پلیس مجهز به دوربین ثبت تخلفات، اظهار کرد: حجم بسیار زیاد مراجعه مردم به مرکز شماره یک برای دریافت خدمات تعویض پلاک و ایجاد صف نوبت دهی در این مرکز، ما را بر این داشت تا برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم با همکاری شهرداری و شورای شهر شیراز، ساختمان مرکز ۲ شماره گذاری را راه اندازی کنیم.

او افزود: در این طرح که با اختصاص ۳۹ میلیارد ریال در حال اجرا است، می‌توان علاوه بر ارائه خدمات به خودرو‌های عمومی، روزانه به تعداد ۳۰۰ دستگاه خودرو سواری نیز خدمات داد تا از حجم مراجعان به مرکز شماره یک کاسته شود و مردم به سهولت به خدمات دسترسی داشته باشند.

او، حرکت به سمت هوشمندسازی ترافیک را ضرورتی اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: از جمله اقدامات پلیس راهور در این رابطه، هوشمندسازی سامانه‌های ثبت تخلفات رانندگی است که تجهیز ۵ دستگاه خودرو پلیس به دوربین‌های ثبت تخلفات گامی موثر در ایجاد بستر ترافیکی روان و انتظام بخشی به عبور و مرور در شهر شیراز است.

در این مراسم از ۱۰ طرح در حوزه حمل و نقل بهره برداری شد که ورود تعداد ۲۴ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان اتوبوسرانی، افتتاح سامانه هوشمند خدمات اتوبوس‌های شرکت اتوبوس رانی شیراز، رونمایی از سامانه پرداخت هوشمند تاکسی ها، مطالعات جامع و تفصیلی توسعه و ارتقای فرهنگ ترافیک شیراز و آغاز هوشمند سازی پارکینگ‌های طبقاتی شیراز از جمله این طرح‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.