واگذاری ۵ غرفه تجاری و خدماتی در آرامستان به‌زودی

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: پنج غرفه تجاری و خدماتی در آرامستان بهشت رحمت به‌زودی از طریق برگزاری مزایده واگذار می‌شود.

مصطفی حیدری در یکصد و پنجاهمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد، خواستار عملیاتی شدن حفر چاه‌های جذبی در ساختمان مسکونی شد و گفت: شهرداری شهرکرد تا یک هفته دیگر علت عملیاتی نشدن مصوبه این شورا در خصوص حفر چاه جذبی در ساختمان‌های مسکونی را ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: اعضای شورا به‌همراه تعدادی از مسئولان به‌صورت دوره‌ای بین نمازگزاران مساجد شهرکرد حاضر و سپس نسبت به پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی آنان اقدام می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این راستا خواسته‌های اهالی محله سرچشمه‌های شهرکرد شامل تکمیل مسیل، ایجاد خط ویژه ناوگان عمومی حمل و نقل در خیابان‌های نامجو و تختی، افزایش سرانه‌های فضای سبز و ورزش، راه‌اندازی کلانتری و سامان‌دهی سگ‌های بلاصاحب در دستور کار مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد قرار گرفته است.

حیدری اضافه کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری در شهرکرد به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به‌زودی پنج غرفه تجاری و خدماتی در آرامستان بهشت رحمت برای سرمایه‌گذاری و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم از طریق برگزاری مزایده واگذار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار