در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اسماعیلی:فعالیت‌های هنری در کشور بی وقفه در حال انجام است + فیلم

وزیر فرهنگ گفت:تمام فعالیت‌های هنری و فرهنگی در حال اجرا شدن هستند و هنرمندان فعالیت می‌کنند و ما نیز در خدمت آن‌ها هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی در ارتباط با حاشیه‌های حضور هنرمندان در جشنواره فجر امسال اظهار کرد: ده‌ها هزار هنرمند فعال در کشور داریم که در حوزه‌های مختلف مانند موسیقی، سینما و تئاتر فعالیت می‌کنند.

او گفت: من فعالیت‌هایی که در حال انجام است را به بهترین شکل در نظر دارم و می‌توان گفت فعالیت‌ها و کار ها بسیار مطلوب در حال انجام و پیگیری است.

او ادامه داد: در میان این ده‌ها هزار نفر ممکن است افرادی به هر دلیل خود را از این موضوع استثنا کنند و البته برخی نیز به دنبال تعاملاتی با خارج هستند می خواهند دیگران را هم تحت فشار قرار دهند.

او ادامه داد: این موضوع همیشه بوده و اکنون با شدت بیشتری رخ داده است. اما اطمینان داشته باشید تمام فعالیت‌های هنری و فرهنگی در حال اجرا شدن هستند و هنرمندان ما کار می‌کنند و ما نیز در خدمت آن‌ها هستیم.

او ادامه داد: تا بوده هنرمندان پیشتاز فعالیت‌های اجتماعی بودند و اکنون به دلیل اتفاق‌های چند وقت اخیر ما قدرشناسی می‌کنیم از هنرمندانی که علی رغم فشار‌های جریان‌های معاند محکم پای کار‌های فرهنگی و هنری هستند و به مردم خود خدمت می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
سیلبریتی بی هویت وپول پرست وشیطان صفت هنرراازچشممان انداخت
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۱۳:۰۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۱
فعالیت بی‌وقفه در زمینه هنر را بایستی با هنرمندان انجام دهید نه با کارکنان وزارت تحت امرتان .
نتیجه فعالیت شما حتما قابل دیدن نخواهد بود .
منتظر میمانیم تا آثار هنرمندانتان را در جشنواره فیلم فجر ببینیم!!!!
آخرین اخبار