فرماندار کوهبنان گفت: در دنیای امروز فضای مجازی جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد در حالی که دشمنان دروغ پردازی را در فضای مجازی دستور کار دارند.

جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان با حضور اعضا در محل سالن کتفرانس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مرتضی جعفری با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: حضرت زهرا (س) فرمودند نگاه به چهره پدرم را دوست دارم لذا نگاه کردن به چهره مقام معظم رهبری و علما را بعنوان پدر معنوی مورد توجه قرار بدهیم در حالی که هر روز بر محبوبیت مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: در حوادث اخیر شاهد نامهربانی برخی افراد بودیم، اما آنان غافل هستند که عشق به حضرت امام و مقام معظم رهبری در دل‌ها جای گرفته است و روز به روز در حال گسترش است.

امام جمعه کوهبنان افزود: حضرت زهرا (س) بر تلاوت قران مبادرت داشتند مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و مسئولین تاکید کردند با قران مانوس باشند، زیرا بواسطه تلاوت آیات نورانی قران کریم گرفتاری‌ها و بداخلاقی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

او ابراز داشت: مکتب اهلبیت مکتب نجات و رستگاری است توسل و تمسک به این مکتب و مکتب شهدا رستگاری انسان را در پی دارد.

حجت الاسلام جعفری گفت: حضرت زهرا انفاق در راه خدا را دوست داشتند در حالی که بزرگان و شهدا خصوصا سردار دل‌ها هم در این امر پیش قدم بودند.

در ادامه حمید گلستانی گفت: در آستانه نهم دی و هفته بصیرت و‌میثاق عاشورایی امت با ولایت در صدد هستیم برنامه‌هایی در خور شان در راستای بصیرت افزایی داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان ابراز داشت: جوانانی که در جریانات اخیر گرفتار اغتشاشگران شدند بدلیل عدم بصیرت و معرفت کافی بوده است لذا وظیفه مسئولین را برای ارتقای فرهنگ سنگین‌تر می‌کند.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: شیطان گام به گام به وجود انسان ورود می‌کند لذا باید در راستای گسترش فرهنگ، کار جهادی را مد نظرداشته باشیم.

او بیان داشت: در دنیای امروز فضای مجازی جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهد در حالی که دشمنان ترویج شبهات و دروغ پردازی را در فضای مجازی در دستور کار دارند لذا وظیفه مسئولین در راستای ارتقای فرهنگ و جذب جوانان خطیر هست.

فرماندار کوهبنان افزود: در آستانه سومین سالگرد سردار دل‌ها قرار داریم برنامه ریزی کردیم که قاب عکس شهید سلیمانی به همراه پکیچ فرهنگی در شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد توزیع گردد.

او از برگزاری شب شعر، شبی در محضر قران، برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده معزز شهیدان، برگزاری جلسات روضه خوانی و عزاداری در خور شان شهید در مساجد، تکایا، مدارس و بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.