جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در رود زرد رامهرمز

بر اساس ماده ۱۸ قانون سازمان دامپزشکی کشور کشتار دام خارج از محیط کشتارگاه ممنوع است و در همین راستا جمع آوری کشتار غیرمجاز دام در رود زرد صورت گرفت .

بهروز حقیقی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز گفت: بر اساس ماده ۱۸ قانون سازمان دامپزشکی کشور کشتار دام خارج از محیط کشتارگاه به دلیل فقدان شرایط مناسب و عدم نظارت بهداشتی دامپزشکی، ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

حقیقی می گوید: بر اساس بازرسی‌های بعمل آمده توسط اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان رامهرمز در منطقه رود زرد، مشاهده گردید که عملیات کشتاری و درنهایت فروش گوشت استحصالی انجام می‌گردد، که با هماهنگی مراجع قضایی و با همکاری نیروی انتظامی کلیه ادوات و ملزومات کشتاری ضبط و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی شهرستان معرفی شدند.

او از شهروندان خواست: به منظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه در صورت مواجهه با موارد مشابه (کشتار غیر مجاز دام) در اسرع وقت مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند تا بر خورد‌های قانونی بعمل آید، همچنین توصیه می‌شود شهروندان گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و ممهور به مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی تهیه کنند.

برچسب ها: کشتار دام ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.