امروز:

شهرداری همدان به مصاف سایپای تهران می رود

از سری مسابقات هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور شهرداری همدان به میزبانی سایپای تهران ساعت ۱۴ امروز به رقابت می‌پردازند.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که شهرداری همدان برای بازگشت به کورس مدعیان محکوم به برد مقابل سایپا تهران است.

شهرداری همدان که در هفته‌های آغازین جزو مدعیان صعود به شمار می‌رفت اما با گذشت مسابقات دچار تنزل شد و اکنون با چهار برد، ۶ تساوی و چهار شکست و کسب ۱۸ امتیاز در رتبه نهم جدول هفده تیمی لیگ یک قرار گرفته است.

سایپا تهران نیز وضعیت به مراتب بهتری نسبت به شهرداری همدان دارد و با وجود اینکه فصل را خوب شروع نکرد اما با تلاش محمود فکری مربی سرشناس خود به جمع مدعیان پیوست و اکنون سودای بازگشت به لیگ برتر دارد.

سایپا با محمود فکری توانسته هفت برد، چهار تساوی و سه باخت کسب کند و با ۲۵ امتیاز تیم رده دوم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور به شمار می‌رود.

دیدار ۲ تیم سایپا تهران و شهرداری همدان از ساعت ۱۴ امروز با قضاوت شهاب محمدی و کمک اسماعیل احمدی، نظیر احمد حسین زهی و محمدحسین یحیی زاده به میزبانی سایپا برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.