مدارس کدام استان‌ها یازدهم دی ماه تعطیل شد؟

آلودگی هوا، امروز یکشنبه یازدهم دی‌ماه برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور را به تعطیلی کشاند.

با توجه به آلودگی هوا، امروز یکشنبه یازدهم دی‌ماه برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور تعطیل شد.

 

 

 

 

تعطیلی مدارس شهر استان مرکزی در روز ۱۱ دی

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی وضعیت فعالیت مدارس استان را برای فردا یکشنبه ۱۱ دیماه به شرح زیر اعلام کرد:

بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، با توجه به تداوم آلودگی هوا و روند افزایشی آن و پیش بینی سکون هوا مدارس شهر اراک برای فردا غیرحضوری شدند.

بر این اساس مدارس، موسسات و آموزشگاه‌های تحت پوشش آموزش و پرورش (اعم از دولتی و غیردولتی) در همه دوره‌های تحصیلی، در شهر اراک فردا یکشنبه ۱۱ دیماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

فعالیت مدارس ۴ شهر خوزستان غیر حضوری شد

محمد جواد اشرفی می‌گوید: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روند افزایشی غظت هوا و پیش بینی پایداری در روز آینده فردا یکشنبه یازدهم دی ماه فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی دو نوبت صبح و عصر در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و ماهشهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه‌های البرز به جز نهایی‌ها تا دو روز

افضلی گفت: یکشنبه و دوشنبه، یازدهم و دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۱ آموزش و امتحانات همه مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان به جز آزمون‌های نهایی به دلیل آلودگی هوا به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

او می‌گوید: بنابراین فردا و پس فردا تنها امتحانات نهایی دانش‌آموزان و همچنین امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و داوطلبان آزاد طبق برنامه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی قم در روز یکشنبه غیرحضوری شد

روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ به دلیل پایداری هوا کودکستان‌ها تعطیل خواهند بود.

همچنین پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره اول و دوم ابتدایی نیز به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند.

اطلاعیه آموزش و پرورش درخصوص فعالیت مدارس در یکشنبه ۱۱ دی

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ به اطلاع دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان می‌رساند با توجه به سرمای هوا فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه، تمامی مدارس ابتدایی و کودکستان (مهد کودک و پیش دبستانی) شهرستان‌های شهرستان‌های بن و کوهرنگ (به غیر از بخش بازفت) فعالیت خود را از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی بخش بازفت و سایر شهرستان‌ها و مناطق، طبق روال عادی برگزار می‌شود.

غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهد‌های کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان را تعطیل اعلام کرد.

تعطیلی پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک پنج شهرستان استان یزد

نورانیان دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان یزد گفت: بدلیل سرمای هوا، پایداری و سکون شرایط جوی آلودگی هوا در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، مهریز، میبد و یزد محرز شد و بلافاصله کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان یزد تشکیل و این مصوبات تصویب شد.

او ادامه داد: دراین شهرستان‌ها پیش دبستانی‌ها و مهد‌های کودک در روز‌های یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.