رونق صادرات مرزی سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان

مرز بین المللی ریمدان شهرستان دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان موقعیتی مناسب برای صادرات کالا‌های ایرانی برای کشور پاکستان است.

غلام بیور سرپرست بازارچه مرزی ریمدان  گفت:موقعیت راهبردی مرز بین المللی ریمدان در شهرستان دشتیاری علاوه بر تردد صدها زائر پاکستانی که در تمام ایام سال از طریق پایانه مرزی ریمدان وارد کشور می شوند بازارخوبی برای کالاهای ایرانی است و روزانه ما شاهد صادرات کالاهای ایرانی از این مرز هستیم.

وی گفت: بارندگی چند روز اخیر هم مانع کار صادرات از این بازارچه مرزی نشده است و طبق روال روزهای عادی صادرات در حال انجام است اما بعلت نبود یک سری زیرساخت های در بارندگی اخیر دچار مشکل شدیم و درخواست داریم نهادهای مربوط زیرساخت های خود را تکمیل کنند.

وی افزود: جاده مرزی ریمدان بطول 54 کیلومتر یکی از دغدغه های رانندگانی است که کالاهای صادراتی ایران را به بازارچه می آورند درخواست داریم متوالیان امر پیگیر باشند تا در رفت و امد کامیون های باری تسهیل گردد.

بازارچه مرزی ریمدان که از جاذبه های گردشگری در بخش دشتیاری و در شهرستان چابهار و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از آن قرار دارد. این بازارچه که در سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرد، یکی از چهار بازارچه مرزی و گذرگاه رسمی مرزی در مرز مشترک ایران و پاکستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار