ذخیره ۵۰ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور

وزیر بهداشت گفت: ۵۰ میلیون دز ذخیره واکسن کرونا در پلتفرم های مختلف داریم و این آمادگی را داریم که به سرعت تولید واکسن را افزایش دهیم.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت پس از جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در حال حاضر سویه جدید کرونا در کشور وجود دارد و  افرادی که ۶ ماه از آخرین تزریق کرونای آن‌ها گذشته حتما دُز یادآور را تزریق کنند. ۵۰ میلیون دُز ذخیره واکسن کرونا داریم و همچنان امکان تولید هم است.

او افزود: پیشنهاد دادیم در هواپیما زدن ماسک اجباری شود. به دنبال محدود کردن سفر‌ها و قرنطینه مردم نیستیم، ما از سیستم قرنطینه هوشمند استقاده می‌کنیم. 

وزیر بهداشت ادامه داد: سیاست ما کم کردن سفرها و قرنطینه نیست و از مدیریت هوشمند برای کنترل سویه جدید کرونا استفاده می کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۸:۳۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ببین فدات شم.اگه کت شلوار از پشم مرینوس انگلیسی بپوشی کراوات هم بزنی ریشهایت را هم اصلاح کنی // بهترین عطر و ادکلنهای قرانسوی را هم مصرف کنی // من ارزش بیشتری برات قائلم به نسبت اینکه // با یه کت شلوار مندرس و اتو نکرده بپوشی و بوی گند عرق بدی و موهای سرت را شانه نکنی // و به مردم و مشکلات پزشکی شان رسیدگی نکنی
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۹:۴۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مدیریت هوشمند ؟!
طنز سال نو میلادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خدا را شکر همون کشورهای که از ما واکسن دریغ کردند خودشون گرفتارند گرچه انسانیت خوبه اما خدا را شکر که دیگه محتاج خارجی نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
کسی دریغ نکرد
آخرین اخبار