استاندار سیستان و بلوچستان: تحول آفرینی نیازمند مدیریت میدانی و مردمی است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحول آفرینی نیازمند مدیریت میدانی و مردمی است گفت: باید در کف میدان باشیم و مشکلات مردم را به صورت میدانی و به سرعت حل کنیم.

 محمد کرمی در ادامه سفر به منطقه سیستان  در دیدار با امام جمعه شهرستان زابل اظهاراشت: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مردم برای نان و بنزین در صف‌های طولانی بایستند.

وی تصریح کرد: پمپ بنزین ها را اضافه نکرده‌ایم چون سوخت قاچاق می‌شود ولی این راهکار نمی شود بلکه باید بر عرضه سوخت کنترل و نظارت داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت را باید توسعه دهیم به گونه‌ای که جایگاه داران برای جلب مشتری موارد تشویقی بگذارند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد به طوریکه با بهره‌گیری از این ظرفیت ها می توانیم به استان های دیگر هم خدمات رسانی کنیم، افزود: با برنامه ریزی باید اقدامات و تغییراتی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

کرمی عنوان کرد: کشورهای همسایه سیستان و بلوچستان ما مسلمان هستند و اقتصاد و امنیت آنها به مثابه اقتصاد و امنیت خود ما هست و باید در حوزه دیپلماسی اقتصادی و ارتباط با این کشورها بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که در جامعه جریان دارد، جنگ شناختی دشمن است که نه تنها به قشر جوان بلکه مربوط به همه اقشار است و حتی مسوولان را هم می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد چرا که دشمن یاس و ناامیدی را القا و تلاش می‌کند اراده‌ها را ضعیف و یا بشکند و ما را نسبت به آرمان‌های اسلام بی توجه و حساسیت‌ها را از بین ببرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رسالت حوزه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش یک رسالت بسیار سنگین است چرا که با اذهان و ذهن ها در ارتباطند و ساخت ذهن از همه چیز مهمتر است.

وی ادامه داد: اگر ده‌ها طرح را اجرا کنیم اما ذهن‌ها را نسازیم دشمن می‌تواند به راحتی این ذهن ها را اشغال کند و وقتی ذهن ها اشغال شوند هدایت نمی‌شوند.

کرمی بیان کرد: ارتباط حوزه با آموزش و پرورش بسیار مهم است و این ارتباط می‌تواند به پرورش افکار توحیدی کمک کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی اراده الهی است و ما برای پیاده کردن اسلام رئوف آماده ایم. هر چند سختی می بینیم اما از سختی‌ها نمی هراسیم و دشمن با این حرکت مقابله می‌کند و به هر شکل ممکن می خواهد جلوی این حرکت را بگیرد اما باید همچنان در میدان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: به فضل الهی باید با نگاه توحیدی پیش برویم چون اسلام کارآمدترین نظام در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است و هر روز باید در هر یک از این حوزه‌ها با توکل بر خدا یک قدم رو به جلو برداریم و تغییراتی را ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار