ایجاد بیش از ۲۹ هزار شغل در آذربایجان غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۹ هزار شغل امسال در استان ایجاد شده است.

دهقان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، با اشاره به فعالیت ۴۳ کاریابی در استان گفت: تعهدات اشتغال استان امسال ۵۱ هزار و ۳۱۰ شغل بود که تاکنون ۲۹ هزار و ۵۶۲ شغل ایجاد شده و ۵۷.۶ درصد تعهدات تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری تعداد اشتغال ایجاد شده در بخش مشاغل خانگی ۲ هزار و ۶۹۴ شغل و طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها نیز برای دریافت تسهیلات هزار و ۱۹۴ طرح بوده که برای ۶۷۶ طرح با اشتغال زایی هزار و ۱۴۸ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

دهقان گفت: در بخش مشاغل خانگی ۸۸ میلیارد تومان امسال اعتبار جذب شده و تاکنون طرح‌هایی با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده و ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای طرح‌های معرفی شده پرداخت شده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، در حوزه اشتغال پایدار روستایی هم امسال ۹۰۵ میلیارد تومان کل اعتبار ابلاغی بود که تاکنون ۵۸ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دهقان می‌گوید طرح‌های مصوب که از ابتدای امسال در کارگروه اشتغال استان به بانک‌ها معرفی شده و تاکنون پرداختی نداشته اند ۳۲۵ طرح به مبلغ ۹۷ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۹۰ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.