سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از آغاز دور جدید بازدید‌های میدانی و برخورد با جایگاه داران متخلف سوخت در شهرستان زاهدان خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده گفت:  در پی وصول گزارشات مردمی و مشاهدات عینی مبنی بر افزایش صف‌های طولانی بنزین و گازوئیل در شهرستان زاهدان و دستور موکد دادستان مرکز استان، بازدید میدانی با حضور نمایندگان شرکت نفت، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، همکاران نظارتی و نیروی انتظامی و پلیس راهور از برخی جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شد.

وی افزود: در این بازدید وجود صف‌های طولانی و گلایه و نارضایتی‌های مردم به عینه مشاهده شد و عوامل متعددی نیز دلیل برای ایجاد صف‌های طولانی سوخت تعیین شد که در محل مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع موقتی صادر شد.

به گفته احمدزاده: به منظور حل کامل این معضل مقرر شد تا به قید فوریت جلسه‌ای اضطراری با حضور تمامی نهاد‌های متولی برگزار شود تا هر چه سریع‌تر شاهد حذف و کاهش میزان صفوف در جایگاه‌های عرضه سوخت باشیم.

وی تصریح کرد: در عین حال شرکت نفت مکلف شد تا به نسبت به تشدید نظارت‌های خود اقدام کند و در کنار آن، جایگاه داران نیز متعهد شدند تا از ارائه سوخت به افراد غیر خودداری کرده و صرفاً به مصرف کننده واقعی سوخت تحویل دهند که در صورت مشاهده و محرز شدن تخلف با جدیت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد تا بازدید‌های سرزده و بدون اطلاع نیز از جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار