توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از توزیع تدریجی و گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ آذربایجان شرقی خبر داد.

اکبر فتحی  گفت: در مرحله نخست این طرح ۴۵۰ تن گوشت منجمد شامل گوشت گوسفند و گوشت گوساله به تدریج در بازار استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود.

او افزود: این مقدار گوشت برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف و... توزیع می‌شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای صندوق مکانیزه برای توزیع مرجح می‌باشد، اما در صورت عدم وجود آنها، سایر فروشگاه‌های معتبر و دارای اهلیت و دارای صندوق مکانیزه نیز در شهرستان‌ها توسط مدیریت جهادکشاورزی شهرستان معرفی خواهند شد.

او تاکید نمود: قیمت گوشت منجمد برای توزیع متناسب با نوع کالا با تحویل درب سردخانه پشتیبانی امور دام... و قیمت فروش به مصرف کننده بین ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان می‌باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در صورت عدم معرفی مباشر از سوی شهرستان‌ها، پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت ادامه داد: توزیع در سطح شهر تبریز از طریق معرفی مراکز توزیع توسط این مدیریت انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار