دیدار مسئولان با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به همراه جمعی از مسئولان مهاباد از جمله سرپرست فرمانداری با حضور در منزل شهیدان پساوند و پورقادری از شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دیدار و با آنان ابراز همدردی کردند.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در منزل این شهیدان ضمن ادای احترام به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم پایه و اساس بوده و تا زمانیکه در کنار نظام باشند هیچ نگرانی و مشکلی کشور را تهدید نخواهد کرد.

وی ضمن تسلیت دوباره به بازماندگان این حادثه افزود: شهیدان این حادثه برای همیشه در یاد‌ها خواهند ماند و در آینده مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در سانحه هواپیمای اوکراینی روشن خواهد شد.

شهسواری اضافه کرد: شهدا را خداوند شفاعت کرده و بالاترین شان و منزلت را برای آن‌ها در نزد خود قرار داده است و ملت ایران دغدار شهدای این سانحه هستند.

حسن عباسی سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد هم در این دیدار گفت: دشمنان کوردل با سوء استفاده از حادثه هواپیما دنبال تفرقه بین ملت و نظام هستند، اما مردم با همبستگی ملی، هرگز اجازه دستیابی دشمن به هدف‌های شوم را نخواهند داد.

وی افزود: وظیفه همه ماست که به مردم به ویژه خانواده شهدا خدمت کنیم و هرآنچه برای رفاه و آرامش آن‌ها لازم است را انجام دهیم.

مسئولان با خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد دیدار کردند.

۵ نفر از مجموع جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی از اهالی شهرستان مهاباد بودند.

تقدیر از خانواده شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در مهاباد

پرونده شهادت جانباختگان این حادثه حسب دستور مقام معظم رهبری در بنیاد شهید تشکیل و تمام خدمات تعریف شده برای آن‌ها به خانواده آنان ارائه می‌شود.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، فاطمه (سروه) پساوند، عایشه (سنور) پورقادری، اوین ارسلانی، هیوا مولانی و کوردیا مولانی از شهرستان مهاباد در میان شهدای این حادثه بودند.

ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه ۹۸ تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.