بازگشایی تمام محور‌های روستایی مسدود شده در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تمام محور‌های روستایی که بر اثر بارش برف در استان مسدود شده بودند، بازگشایی شدند.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش برف از دو شب گذشته و اولویت برف‌روبی، نمک پاشی و اجرای عملیات راهداری در محور‌های اصلی و فرعی، اقدامات برف‌روبی و نمک پاشی در تمام راه‌های روستایی انجام شد، بطوریکه درحال حاضر هیچ راه روستایی مسدود براثر بارش برف وجود ندارد.

وی با اشاره به حجم نزدیک به دو هزار کیلومتری عملیات برف‌روبی افزود: در حال حاضر تمام راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

آرامون با اشاره به اینکه در دو شب گذشته شاهد بارش برف در محور‌های شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، سردشت، بوکان، نقده، پیرانشهر، شاهین‌دژ، تکاب، میاندوآب و پایانه مرزی سرو و تمرچین بودیم، اضافه کرد: درحال حاضر وضعیت جوی محور‌های ارتباطی استان آرام و تردد به صورت روان برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و حدود ۱۲۰ نفر راهدار درگیر عملیات بوده و تاکنون بالغ بر یک‌هزار و ۶۰۰ تن ماسه و نمک در مسیر‌های درگیر برف برای ایجاد امکان تردد ایمن وسایل نقلیه مصرف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.