رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: مسئولی که از نقد و انتقاد هراس داشته باشد، توان مدیریت و فایده‌ای برای یک مجموعه ندارد.

مهدی شاد روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد و دیدار با مسئولان و خبرنگاران این مجموعه افزود: رسانه روابط عمومی هیچ نهاد، دستگاه و اداره‌ای نیست تا فقط موفقیتها را بیان کند بلکه باید مسائل و مشکلات را مطرح نماید و مسئولان نیز نباید از نقد هراس داشته باشند.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها نقاط ضعف و مشکلات را مطرح نمایند تا مسوولان آنها را رفع نمایند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: برخی مسوولان با صحبتهای نابجا در رویدادهای مختلف و عملکرد نادرست خود برای جامعه هزینه تراشی می‌کنند و به امنیت روانی جامعه آسیب می‌رسانند که به این اشتباهات مدیران باید رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام شهادت شهید سلیمانی گفت: این شهید والامقام ظرفیت شناس بود و رسانه را بازوی خود می‌دانست.

شاد همچنین به پایان یافتن مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره رسانه ابوذر خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: خبرنگاران استان آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند که نسبت به دوره گذشته نشانگر افزایش ۵۷ درصدی است.

وی ادامه داد: در انتخاب داوران جشنواره ابوذر به هیچ عنوان نگاه سیاسی، حزبی مورد نظر نبوده و تنها ملاک حرفه‌ای را در نظر گرفته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.