راه اندازی پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز پویش هر خانه یک اتاق گرم در خراسان رضوی راه اندازی شد.

حسن افتخاری، مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز و مشارکت حداکثری مردم در این زمینه و پایداری شبکه گازرسانی مناطق دورافتاده استان پویش "هر خانه یک اتاق گرم" با همکاری رسانه‌های جمعی، گروه‌های مرجع و فعالان شبکه‌های مجازی از دیروز به مدت یک هفته در استان آغاز شد.

وی گفت: مصرف کنندگان گاز طبیعی در این مدت با گرم کردن صرفا یک اتاق در هر خانه و خاموش کردن تجهیزات گرمایشی اتاق‌های دیگر با استفاده و پوشیدن لباس مناسب فصل به جای افزایش درجه حرارت منزل در پایداری شبکه‌های گازرسانی در نقاط دورافتاده استان مشارکت عملی و فعالانه‌ای خواهند کرد.

وی افزود: سهم مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و عمومی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و وظیفه انسانی و اجتماعی ما به ویژه در شهر مشهد، رعایت الگوی مصرف بهینه با هدف پایداری جریان گاز و جلوگیری از افت فشار در این مناطق است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مشترکان گاز در خراسان رضوی می‌توانند با ارسال نام و خانوادگی و شماره تلفن همراه به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۹۴ در این پویش شرکت کنند.

افتخاری بیان کرد: اسامی نفرات برگزیده در پایان اسفند ماه با عنوان "شهروند مسوولیت پذیر" اعلام و از آنان تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.