تاکید استاندار اردبیل بر حمایت از پروژه‌های توسعه‌ای و رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر

استاندار اردبیل با حضور سرمایه گذاران و مدیران مربوطه بر رفع موانع مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر وحمایت از اجرای پروژه‌های  توسعه‌ای در مجموعه تاکید کرد.

سید حامد عاملی گفت: قرار شد بحث سند زمین‌های خریداری شده مجموعه به زودی حل شود و تعهدات مجموعه وشهرداری و شورای هیر هم عملی شود.

استاندار اردبیل در جلسه رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر افزود: روشنایی جاده ورودی پل هیر و آسفالت راه مجموعه وآب برای فضای سبزو پروژه آبشار مجموعه و ساماندهی جاده ورودی وخروجی پل هم اجرایی شود که دستگاه‌های مربوطه موظف به اجرای این طرح‌ها شدند.

عاملی گفت:سرمایه گذاران مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر از موفق‌ترین وسالم‌ترین وبادانش‌ترین سرمایه گذار درکشور هستند که پروژه‌ای ماندگار در استان اردییل ایجاد کرده اند که توسعه اقتصادی و اشتغال وگردشگری و ومهاجرت معکوس را در منطقه به دنبال داشته است.

او گفت:همت وتلاش ومدیران و سرمایه گذاران پل معلق شیشه‌ای هیر قابل قدردانی است و حمایت‌های همه جانبه از سرمایه گذاران مجموعه برای اجرای پروژه‌های بعدی وتوسعه پارکینک وفضای سبز در این مجموعه انجام می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد:طرح توسعه بخش هیر هم باید تدوین شود تا باتوجه به اینکه این شهر به قطب گردشگری درکشور تبدیل شده ونیاز است زیرساخت‌های این شهر برای خدمات دهی به گردشگران تکمیل شود.

عاملی گفت:باتوجه به اینکه اردبیل میزبان گردشگری ۲۰۲۳است باید از تمام ظرفیت برای معرفی استان به دنیا استفاده کنیم و پل معلق شیشه‌ای هیر هم یکی ازاین ظرفیت‌های بزرگ است.
محمد حسن امیدوار مدیرعامل گردشگری مجموعه هیرلند (پل معلق شیشه‌ای هیر) هم ضمن قدردانی از حمایت‌های امام جمعه و استاندار وفرماندار و میراث فرهنگی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخشدار وشهردار و اعضای شورای شهر هیر گفت:اجرای پروژه‌های بکر وهیجانی در مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر مبنای کار است.

او گفت:با راه اندازی پل معلق شیشه‌ای هیر و استان اردبیل آوازه جهانی پیدا کرده است و هیر سالانه میزبان هزاران گردشگری داخلی وخارجی است.

مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار اردبیل و شهرداروبخشدار واعضای شورای شهر هیر هم از اهتمام ویژه برای رفع موانع پل معلق شیشه‌ای هیر و حمایت از سرمایه گذاران مجموعه تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.