گاز قطع‌شده برخی از مشترکان خواف خراسان رضوی وصل شد

فرماندار خواف گفت: جریان گاز تعدادی از مشترکان گاز در این شهر خراسان رضوی که روز جمعه به دلیل افت فشار گاز قطع شده بود، وصل شد.

مهدی عباسپور افزود: به دلیل افزایش سرمای هوا و ایجاد مشکل در رگلاتورهای اتصالات و افت فشار گاز، جریان گاز پنج درصد از مشترکان در شهر خواف قطع شده بود که با تلاش پرسنل اتقاقات اداره گاز این شهرستان وصل شد.

وی ادامه داد: سرمای بیش از ۱۷ درجه زیر صفر که از سال ۱۳۸۶ تاکنون در شهرستان خواف سابقه نداشته است، علاوه بر افزایش مصرف بروز مشکلاتی در گازرسانی برخی از مشترکان را در برداشت.

فرماندار خواف گفت:با وجود سرمای هوا اکنون جریان گاز در همه مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف برقرار است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی از مشترکان گاز در مناطق شهری و روستایی خواف خواست که در صورت هرگونه مشکل و بروز قطعی احتمالی در گاز مراتب را به شماره ۱۹۴ و اتفاقات اداره گاز اطلاع‌رسانی کنند.

عباسپور از شهروندان خواست که با پوشیدن لباسهای گرم و کاهش حرارت بخاری و سایر تجهیزات گرمایشی و مدیریت مصرف گاز در منازل، از بروز هر گونه مشکل احتمالی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به قطع انشعاب گاز سالن‌های ورزشی، تاسیسات اقامتی و خدمات گردشگری و مهمانپذیرها برای جلوگیری از بروز مشکل احتمالی در تامین گاز طبیعی در خواف از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خواست که موضوع تعطیلی واحدهای صنفی بعد از ساعت ۱۸ را تا روز شنبه و تا شرایط عبور از بحران مورد نظارت قرار دهد.

رییس اداره گاز خواف هم به خبرنگار ایرنا گفت: میزان مصرف گاز در فصل زمستان در این شهرستان روزانه ۶۰۰ هزار متر مکعب است که با توجه به سرمای کم سابقه و بارش برف و یخبندان روزهای اخیر این مقدار به حدود ۷۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است.

کریم قربان پور افزود: روزانه شاهد افزایش یکصد هزار مترمکعبی در مصرف گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف هستیم.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب ها: قطعی گاز ، سرمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.