کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی:

چهار ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی دمای بالای منفی ۲۰ درجه را به ثبت رساندند

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: ایستگاه‌های شهرستان‌های فریمان، گلمکان، سرخس و باخزر در این استان بامداد امروز به ترتیب منفی ۲۴، منفی ۲۳، منفی ۲۲ و منفی ۲۱ را به ثبت رساندند.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی گفت: ایستگاه‌های شهرستان‌های فریمان، گلمکان، سرخس و باخزر در این استان بامداد امروز، شنبه به ترتیب منفی ۲۴، منفی ۲۳، منفی ۲۲ و منفی ۲۱ را به ثبت رساندند که از این حیث در جمع پنج شهر نخست کشور بلحاظ سردسیری قرار گرفته اند.

وی افزود: پس از مهدی شهر استان سمنان با منفی ۲۵ درجه، این شهرستان‌ها به ترتیب رتبه دوم تا پنجم شهر‌های سرد کشور به لحاظ کاهش دما را در اختیار داشته اند.

وی ادامه داد: کلانشهر مشهد نیز طی شبانه روز گذشته نوسانات دمایی منفی هفت و منفی ۱۸ را به ثبت رسانده که دومین مرکز استان پس از شهرکرد به لحاظ سردی هوا بوده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: این استان از دوشنبه هفته گذشته، تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته است که موجب کاهش چشمگیر دما در خراسان رضوی شده است و کاهش دما همچنان در این استان استقرار دارد.

آهنگرزاده بیان کرد: دمای فعلی مشهد منفی هفت درجه است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است. هم اکنون وضعیت آلایندگی این شهر نیز در وضعیت ناسالم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار