درویشی:

هزار و ۴۰۰ نفر از حادثه دیدگان فارس خدمات امدادرسانی دریافت کردند

مدیرعامل هلال احمر فارس اعلام کرد: در پی بارش برف و باران و وقوع سیل در بعضی از نقاط استان، امدادگران هلال احمر به مردم ۲۰ شهرستان یاری رساندند و هزار و ۴۰۰ نفر در فارس خدمات امدادرسانی دریافت کردند.

حسین درویشی مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی، هزار و ۴۱۳ نفر در قالب ۳۹۴ خانوار دچار حادثه شدند که ۱۶ نفر از لحاظ جسمی آسیب دیده وتوسط امدادگران امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام گردیده اند.

مدیرعامل هلال احمر فارس گفت: فعالیت تیم‌های امدادکوهستان و امدادجاده‌ای هلال احمر فارس در محور‌های برف گیر و پرتردد زمستانی و امدادرسانی به ۵۴۰ خودرو گرفتارشده در برف و کولاک و یخبندان از دیگر خدمات امدادگران هلال احمر فارس بود.

درویشی گفت: ۲۲۸ امدادگر هلال احمر در قالب ۵۲ تیم با ۷ دستگاه آمبولانس، ۲۳ خودروی کمکدار سبک و ۱۴ موتور پمپ، به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

توزیع اقلام زیستی و امدادی به مردم یکی دیگر از مواردی بود که درویشی به آن پرداخت و بیان کرد: در این امدادرسانی، ۱۷۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه و اقلامی نظیر چادر، پتو، موکت، چراغ نفتی، برنج، روغن، چای، کنسرو، آب معدنی و ۵۹۶ کیلوگرم نایلون بین حادثه دیدگان توزیع شد.

این مقام مسئول همچنین گفت: برخی شهروندان تا امروز ۲۵ دی، در شهرستان‌های نی ریز، مهر، ممسنی، مرودشت، لامرد، گراش، قیروکارزین، فسا، سپیدان، زرین دشت، رستم، داراب، خرم بید، جهرم، اوز، اقلید، استهبان، ارسنجان، آباده و شیراز دچار آب گرفتگی و سیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.