تمدید زمان ارسال مقاله به همایش مراقبت‌های تسکینی و حمایتی در سالمندان کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی در سالمندان کاشان تا ۱۵ بهمن خبر داد.

کورش ساکی گفت: محور‌های همایش بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی در سالمندان، مطالعات مرتبط با مراقبت‌های تسکینی و حمایتی در سالمندان با تمرکز بر حوزه‌های مراقبت جسمی، مراقبت روانی- اجتماعی، بازتوانی، توان‌بخشی و ارتقای کیفیت زندگی تعریف شده است.

او افزود: با توجه به اهمیت طب سالمندی و مراقبت از سالمندان حوزه‌های طب سنتی، مراقبت از مراقبان و خانواده، مسائل قانونی و فرهنگی، مراکز ارائه دهنده مراقبت تسکینی و تروما در سالمندان نیز توسط پژوهشگران در این همایش بررسی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: کنگره بین‌المللی مراقبت‌های تسکینی و حمایتی سالمندان از ۱۴ اسفند به مدت سه روز در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار خواهد شد.

او گفت: شرکت در این نشست علمی، دارای امتیاز آموزشی مداوم برای پزشکان، پرستاران و کارکنان بوده و مقاله‌های برتر در مجلات علمی، پژوهشی چاپ شده و جوایز نفیس به آثار برتر اهدا خواهد شد.

ساکی در مورد شیوه ثبت نام در این همایش، افزود: ثبت نام اینترنتی با تخفیف ۳۰ درصدی حق ثبت نام  از ۱۵ بهمن لغایت ۱۰ اسفند و ثبت نام حضوری بدون تخفیف از ۱۱ اسفند انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: زمان داوری مقالات از ۳۰ دی شروع شده و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت و پژوهشگران در این حوزه جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت

http://hamayesh.kaums.ac.ir/psc مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.