استاندار کرمان خبر داد؛

آماده‌سازی ۵ شهرک انرژی خورشیدی در استان کرمان

فداکار با اشاره به ظرفیت مناسب استان کرمان در بخش انرژی خورشیدی از آماده‌سازی ۵ شهرک انرژی خورشیدی برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی خبر داد.

محمدمهدی فداکار ۲۵ دی ماه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با موضوع برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، گفت: دهه فجر، رویداد سالانه‌ای است که به سنت و فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام اسلامی تبدیل شده است.

او با اشاره به اینکه همه دولت‌ها در این ایام به بیان خدمات نظام می‌پردازند، افزود: شیوه‌های نو و متفاوتی برای بیان خدمات، حقایق و واقعیت‌ها می‌خواهیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: «روایت پیشرفت» هنر می‌خواهد و روابط عمومی‌ها این هنر را دارند که در دستگاه مربوطه خود ضمن اشتراک تجربیات موفق، به این موضوع بپردازند.

او بیان کرد: اقدامات زیادی در دستگاه‌های اجرایی انجام می شود که باید ارائه خوب و موثری از آن‌ها صورت گیرد.

فداکار از فعالیت‌های رسانه‌ای به واسطه تولید محتوا در ایام سالگرد حاج قاسم سلیمانی و تاثیرگذاری بر فضای اجتماعی کشور قدردانی کرد.

او بیان داشت: دولت طی یک سال گذشته کار‌های بزرگی را انجام داده و این حرکت موجب شد تا دشمن توطئه خود را جلو بیندازد.

استاندار کرمان با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی، کار بسیار بزرگی بود که اگر انجام نمی‌گرفت، هم اکنون با چالش مواجه بودیم، تصریح کرد: استفاده از روغن به کمتر از نصف مصرف قبل رسیده و این در حالی بود که بیشتر روغن‌ها، قاچاق می‌شد.

فداکار بیان داشت: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌ها کار‌هایی را  که طی یک سال اخیر صورت گرفته است، با روایت هنرمندانه به مردم ارائه دهند.

او به خدمات حوزه گاز، آب و برق در استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: تامین آب پایدار برای جیرفت و عنبرآباد، تامین آب ۴ شهر شرقی از سد نساء، تامین آب برای کرمان و رفسنجان از خط صنعت، آبرسانی به ۷۰۰ روستا در قرارگاه امام حسن (ع) در دست اجرا است.

استاندار کرمان گفت: در سرمایه‌گذاری حوزه معدن، شمال و جنوب استان در حال پیشرفت است و برای صنایع جنبی نیز باید ورود کنیم.

فداکار بیان کرد: توسعه مجموعه مرغ اجداد در کرمان، ایجاد بندر خشک با سرمایه‌گذاری خارجی و کارخانه تولید الکترود‌های گرافیتی از دیگر اقدامات در دست پیگیری است.

او با اشاره به ظرفیت مناسب استان کرمان در بخش انرژی خورشیدی از آماده‌سازی ۵ سایت انرژی خورشیدی در استان برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی خبر داد.

استاندار کرمان بیان کرد: در حوزه مسکن در استان کرمان  هزار و ۶۰۰ هکتار زمین اختصاص پیدا کرده و رفسنجان شهر اول در ساخت مسکن است.

او گفت: طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و فنی در استان کرمان حمایت می‌شوند و تامین مالی آن‌ها صورت می‌گیرد.

حسین انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان هم در این نشست پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون رهبری امام راحل، حضور مردم و باور‌های اعتقادی دانست و گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با شناختی که از این ۳ مولفه پیدا کرده اند برای مقابله با این ۳ رکن برنامه ریزی می‌کنند.

 او دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای تقویت جایگاه ولایت در بین قشر جوان و نوجوان کشور دانست و افزود: ناامید کردن مردم همچنان در دستور کار جریان رسانه‌ای دشمن است که روابط عمومی‌ها با تلاش موثر و انعکاس پیشرفت‌های نظام در استان می‌توانند، امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند.

برچسب ها: دهه فجر ، روابط عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار