برگزاری سی و سومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی در شیراز

سی و سومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی به همت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دی ماه آغاز شده و تا بهمن امسال ادامه دارد.

دکتر ناهید ظریف صنایعی سرپرست دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی با بیان اینکه سی و سومین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی به همت دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دی ماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن امسال ادامه دارد، اظهار کرد: این دوره در دو سطح پایه و پیشرفته با ۱۱ پودمان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: عناوین پودمان‌های سطح پایه شامل تدریس و یادگیری در محیط‌های الکترونیکی؛ اصول طراحی و تولید محتوای الکترونیکی؛ ابزار‌های آزاد در یادگیری الکترونیکی؛ ارزشیابی در محیط الکترونیکی؛ رویکرد‌های نوین در یادگیری الکترونیکی است.

سرپرست دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی افزود: در سطح پیشرفته نیز پودمان‌ها شامل معیار‌های اپلیکیشن آموزش و سلامت، فناوری‌های نوظهور (شبیه ساز‌ها در آموزش علوم پزشکی با مروری بر مفاهیم واقعیت مجازی)، محصولات آموزشی از ایده تا محصول؛ آموزش نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی Ispring، آموزش نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی StoryLine و آشنایی با انواع ویدئو کلیپ‌های آموزشی و نرم افزار SPARKOL است.

دکتر زهرا کریمیان دبیر علمی و معاون پژوهشی دانشکده مجازی نیز گفت: اعضای هیات علمی، در صورت شرکت در فعالیت‌های یادگیری شامل مشارکت فعال در کلاس‌های آنلاین و شرکت در آزمون نهایی، یک امتیاز دانش پژوهی دریافت می‌کنند.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان با انجام فعالیت‌های الکترونیکی از قبیل تهیه محتوای الکترونیکی، امتیازی معادل فعالیت‌های انجام شده برای اساتید دریافت می‌کنند، تصریح کرد: برای اساتید سایر دانشگاه‌ها نیز مطابق مصوبات هر دانشگاه، امتیاز لازم محاسبه می‌شود.

دبیر علمی برنامه ادامه داد: این فلوشیپ یادگیری الکترونیکی به صورت مجازی و در قالب ۲۳ جلسه نابرخط (آفلاین) و ۱۰ جلسه برخط (آنلاین) است.

او بیان کرد: ۱۱ عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ۶۱ شرکت کننده از دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان، اهواز، جهرم، تهران، کرمانشاه، یزد، لرستان، ارتش، مشهد، ایلام، شهید بهشتی، ایران، زاهدان، یاسوج، بقیه الله (عج)، دزفول، ارومیه، سراب، کاشان، قم، قزوین، هرمزگان، شاهرود و وزارت بهداشت در این دوره حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار