تست سرد اولین رام قطار شهرکرج انجام شد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تست سرد موفقیت آمیز اولین رام قطار شهرکرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ علی قاسم پور گفت: در راستای راه اندازی طرح خط ۲ قطار شهری تست سرد اولین رام قطار شهرکرج به همت همکاران در حوزه حمل و نقل و تجهیزات ریلی با موفقیت انجام شد.

او می گوید: در این تست رام قطار ۲۰۱ طرح خط ۲ با حرکت از سکوی شمالی ایستگاه آیت الله طالقانی و با عبور از ایستگاه‌های میدان شهیدآجرلو، سه راه رجایی شهر، دهقان ویلا، میانجاده و با رسیدن به ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر که با تمامی نکات عمرانی و تجهیزاتی مورد ارزیابی قرار گرفت، پس از شانت (تغییر خط از شمالی به جنوبی با سوزن جابه جایی خط) از خط جنوبی به سمت ایستگاه آیت الله طالقانی با موفقیت بازگشت.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در این تست انجام شده کلیه موارد مورد نیاز راه اندازی شناسایی و مقرر شد به زودی با برق دار کردن خط اجرایی طرح، تست گرم انجام شود.

او با اشاره به تاثیر راه اندازی مترو در کاهش ترافیک شهر گفت: مترو می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر و تسیهل در عبور ومرور شهروندان ایفا کند.

قاسم پور گفت: موضوع ترافیک، هوای پاک و بحث‌های پیرامون انرژی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و این موضوع بر کسی پوشیده نیست در این راستا مدیریت شهری باید اهتمام ویژه داشته باشد.

برچسب ها: قطار شهری ، مترو کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار