وزیر اطلاعات در سفر به کرمان:

دشمن به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است

وزیر اطلاعات گفت: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است.

وزیر اطلاعات در اولین برنامه کاری خود در چهل و سومین سفر استانی به استان کرمان آمد و با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شهید سلیمانی و شهدای گرانقدر این شهر ادای احترام کرد و سپس به زیارت بارگاه محمدبن ابراهیم مجاب رفت.

نشست با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیگر برنامه حجت الاسلام و المسلمین خطیب بود.

در این نشست وزیر اطلاعات با اشاره به شکست دشمن در جنگ ترکیبی اخیر گفت: این پیروزی حاصل درایت مردم و نیرو‌های امنیتی در سایه منویات رهبر معظم انقلاب حاصل شد.

وی گفت: با پایان یافتن فتنه وظیفه همه مسئولان به ویژه دولتمردان تسریع خدمت رسانی به مردم است و در این مسیر بایستی از همه توان و نظر نخبگان به ویژه در تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه بهره گرفت.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با تقدیر از خدمات مدیران و سربازان گمنام زیرمجموعه وزارت اطلاعات در استان کرمان گفت: این مجموعه با روحیه جهادی و با بهره گیری از اخلاق و دیانت بدون ریا و چشمداشت به مردم و نظام خدمت می‌کند.

استاندار کرمان نیز گفت: در استان کرمان تعامل خوبی بین مسئولان به ویژه نماینده، ولی فقیه و بدنه دولت در استان وجود دارد.

فداکار گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در جریانات اخیر کمترین مشکل را در استان کرمان شاهد بودیم و در این خصوص نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان چشمگیر است.

جلسه شورای تامین استان نیز با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد.

در این نشست استاندار با اشاره به چالش‌ها و ظرفیت‌های مختلف استان کرمان افزود: در اغتشاشات اخیر، شهر کرمان به دلیل وجود مزار شهید سلیمانی از اهداف خاص دشمن بود، اما با پیش‌بینی‌های انجام شده و تعامل و هم افزایی شورای تامین شاهد کمترین مشکلات در استان کرمان بودیم.

در این جلسه وزیر اطلاعات، کرمان را زادگاه بزرگمردان و شهدای نامدار دانست.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب افزود: در طول انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره به دنبال توطئه علیه نظام انقلاب و مردم بوده و از همان ابتدا هدف آمریکا براندازی انقلاب ایران اسلامی بوده است و در این مسیر از تحریم، نفوذ، فشار‌های حداکثری، بهانه‌های حقوق بشری، ابزار‌های رسانه‌ای و ائتلاف‌های نظامی سیاسی و اقتصادی برای ضربه به مردم و نظام اسلامی ایران بهره گرفته است، اما برای چندمین بار برایشان مسجل شد هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند و با شکست مواجه شده اند.

وی افزود: دشمن با یک جنگ جهانی رسانه‌ای به دنبال در هم شکستن استقامت مردم ایران است و با همکاری مردم و هم افزایی نیرو‌های نظامی، انتظامی، قضایی و امنیتی تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب شاهد شکست دشمن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب افزود: دشمن به دنبال این است تا عزت، قدرت و زمینه گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان را تحت تاثیر قرار دهد، اما به همت سرداران بزرگ و خون شهدا و عزم خود مردم شاهد فراگیر شدن نفوذ محور مقاومت در خارج از مرز‌های کشورمان هستیم که این نتیجه خلوص و هوشمندی افرادی همچون شهید سلیمانی است.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به کشورمان است و به همین دلیل باید هوشمند باشیم.

وزیر اطلاعات افزود: جهت گیری دولت انقلابی و مردمی، در بودجه سال آینده عدالت محوری و انضباط اقتصادی است و رئیس جمهور به دنبال به حداقل رساندن مشکلات و افزایش رفاه در جامعه است.

وی گفت: کاهش تورم، ثبات و رشد اقتصادی، توسعه سلامت عمومی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرار‌های مالیاتی و حمایت از مباحث فرهنگی از جمله اولویت‌های دولت است.

وی همچنین سفر‌های استانی رئیس جمهور را یکی از عوامل تسریع در توسعه مناطق دانست و گفت؛ با تشکیل صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها می‌توانیم موجی از امید را در بین مردم شاهد باشیم.

وی استقبال باشکوه مردم یزد از رئیس جمهور به رغم تبلیغات سوء دشمن را ناشی از حضور فعال مردم دانست و گفت باید قدردان این ملت باشیم.

وی گفت: بایستی خدمات نظام برای مردم تبیین شوند و در این بین نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین امنیت مردم و کشور انجام می‌دهد و به رغم طراحی‌های دنباله دار دشمن برای ایجاد اختلال در کشور، مجموعه اطلاعاتی همواره توانسته توطئه‌های دشمن را شناسایی و خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های دستگاه‌های اطلاعاتی متکی به گزارشات مردمی و اطلاعات مردم پایه در کشور است گفت: وزارت اطلاعات مبارزه با عناصر نفوذی را در دستور کار دارد که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و دبیرخانه شورای امنیت ملی و دستگاه قضایی منجر به دستگیری و مجازات فردی از جاسوسان شد که کشور‌های غربی هم به حمایت از این جاسوس پرداختند.

وی افزود: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.

در ادامه این سفر حجت الاسلام والمسلمین خطیب با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان کرمان بصورت تلفنی به تماس‌های تعدادی از مردم استان پاسخ داد.

در سفر امروز وزیر اطلاعات با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان، مدیرکل جدید را معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار