کارشناس فرانسوی از کهکشانی‌های پاریس انتقاد کرد

شکست پاری سن ژرمن مقابل رن در بازی دیشب دو تیم باعث شده شاگردان کریستوف گالتیه با انتقاد‌های زیادی مواجه بشوند.

دوران بعد از جام جهانی قطر به روی پاری سن ژرمن نمی‌خندد. آن‌ها دیشب درحالیکه همه ستاره‌های درخشان خود از جمله مسی و نیمار و امباپه را در ترکیب داشتند مقابل رن با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند.

پی‌اس‌جی در روز‌های اول بعد از جام جهانی هم یک شکست غیرمنتظره ۳-۱ مقابل لانس تجربه کرده بود. شرایط فعلی و به خصوص باخت دیشب باعث شده پاری سن ژرمن در فرانسه با انتقاد‌های زیادی مواجه شود. منتقدان از مالکان قطری گرفته تا مدیر ورزشی و سرمربی را مورد حمله قرار داده‌اند.

دانیل ریولو، کارشناس RMC، از جمله منتقدانی است که تندترین حمله را به پاری سن ژرمن و به خصوص مدیر ورزشی‌اش لوئیس کامپوس انجام داد. او در صبحت‌های خود گفت:" انقلاب آگوست هنوز تمام نشده؟ همان که وعده می‌دادند با آمدن کامپوس ایجاد می‌شود. یادمان هست که لوئیس کامپوس می‌گفت من یک مربی در کلاس جهانی به پاریس می‌آورم، بهترین بازیکنان دنیا را جذب می‌کنم. من مدیر ورزشی نیستم و فقط مشاورم و به شغل خودم در سلتاویگو هم ادامه می‌دهم.

این همه مسخره‌بازی هنوز تمام نشده؟ پی‌اس‌جی باید از خواب بیدار شود. با این شرایط جلوی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان چه خواهند کرد؟ "

پاری سن ژرمن روز ۱۴ فوریه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ می‌رود. دیدار برگشت دو تیم هم روز ۸ مارس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار