از محکومیت میلیاردی برای عرضه کود و سم مایع تقلبی تا ضبط ۲۶ دستگاه ماینر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف سه هزار لیتر کود و سم مایع تقلبی در شهر شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی بازرسی از یک فروشگاه کشاورزی در شهر شیراز، ۲۹۴۵ لیتر کود و سم مایع تقلبی کشف و ضبط شد.

او گفت: با تشکیل پرونده تعزیراتی در این رابطه،  متصدی فروشگاه جهت ارائه توضیحات به تعزیرات حکومتی احضار شد.

مدیرکل تعزیات حکومتی استان فارس گفت: در تحقیقات انجام شده، تخلف عرضه کالای تقلبی در این پرونده محرز و نهایتا متصدی فروشگاه به پرداخت جریمه ۷۴ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

کشف و ضبط ۲۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در داراب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه ۶.۵ میلیارد ریالی متهمان خبر داد وگفت: با کشف ۲۶ دستگاه استخراج رمز ارز در شهرستان داراب، سه نفر در این رابطه بازداشت و پرونده‌های آن‌ها جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

سالاری گفت: این افراد اقدام به استخراج غیرقانونی رمز ارز بوسیله دستگاه‌های قاچاق در منازل شخصی خود کرده بودند که توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شدند.

او گفت: طی تحقیقات انجام شده توسط شعبه مربوطه،  تخلف این افراد محرز و نهایتا حکم به جریمه شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهمان و ضبط دستگاه‌های مکشوفه صادر شد.

متهم پرونده قاچاق ۳۲ هزار لیتر سوخت محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: بیش از ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بطور غیرقانونی توسط یکدستگاه کامیون تانکر در شهرستان کازرون در حال حمل بود توقیف شد.

سالاری از شناسایی و بازداشت مالک محموله خبر داد و گفت: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون مسئول رسیدگی به پرونده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در تحقیقات به عمل آمده توسط شعبه مذکور، تخلف متهم در قاچاق سوخت یارانه‌ای محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۲۶ میلیارد ریال و ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت محکوم شد.

جریمه ۱.۳ میلیاردی یک واحد صنفی به علت گرانفروشی

سالاری گفت: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر تخلف یک واحد صنفی در شهر شیراز، پرونده‌ای جهت رسیدگی به موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.

او گفت: بر اساس اعلام بازرسان،  این واحد صنفی که در رابطه با فروش مبلمان فعالیت می‌کند اقدام به گرانفروشی کرده،  که با احضار متصدی واحد صنفی،  تحقیقاتی در این رابطه انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نهایتا با توجه به دفاعیات غیرقابل قبول فرد متخلف،  شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی واحد صنفی صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار