ترسیم چشم انداز توسعه استان کرمانشاه با طرح ۱۰ سوال از مدیران

استاندار کرمانشاه بر تحول برنامه محور در استان تاکید کرد و با طرح ۱۰ سوال از همه مدیران خواست برای ترسیم چشم انداز توسعه استان به این سوالات پاسخ دقیق و شفاف بدهند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جمع مدیران استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری،در قالب ۱۰ سوال خواستار ارائه وضعیت و برنامه تحولی ادارات در بازه ۳ و ۶ ماهه شد و گفت : مدیران و معاونان ادارات باید این برنامه را امضا و به اجرای آن متعهد شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید به صورت علمی و کارشناسی به سوالات پاسخ دهند، از آنان خواست براساس ترتیب و اولویت سه نقطه قوت و سه نقطه ضعف اداره تحت مدیریت خود و سه فرصت ویژه و طلایی در حوزه کاری خود را که باید حتما مورد توجه و استفاده قرار گیرد، عنوان کنند.

صحرایی از مدیران خواست سه تهدید جدی و آسیب زا در حوزه کاری که باید حتما مورد توجه و مدیریت قرار گیرد را عنوان کنند و دست کم هفت شاخص مهم و دقیق آماری که نشان دهنده وضعیت فعلی حوزه ماموریتی باشد را به ترتیب اهمیت بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: همه مدیران باید به این سوال هم پاسخ دهید که در طول سه ماه و نیم آینده (نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) آمار و شاخص‌هایی که بیان شد را به چه میزان می‌توانید ارتقاء دهید و در طول شش ماه و نیم آینده (روز ملی کرمانشاه ۱۴۰۲) آمار و شاخص‌هایی که بیان می‌شود به چه میزان می‌تواند ارتقاء بخشد.

صحرایی در ادامه طرح سوالاتش از مدیران خواست سه برنامه ویژه و اثرگذار را که اداره تحت مدیریت تا روز ملی کرمانشاه (پنجم مرداد) انجام خواهد داد و روز شمار آن را می‌توان در معرض دید و ارزیابی مردم قرار داد، معرفی کنند.

وی از مدیران خواست از دیدگاه استانی و فراتر از اداره خودتان، سه پیشنهاد پیشران و اثرگذار را برای استان کرمانشاه به ترتیب اولویت و اهمیت ذکر کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار