امام جمعه یزد:

پارلمان اروپا از قدرت سپاه هراس دارد

آیت‌الله ناصری با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: این اقدام اتحادیه اروپا نشان از ترس و احساس خطر آن ها است.

آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد گفت: کفار و مشرکین همیشه نسبت به مسلمانان در حال توطئه بودند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی افزود:خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید عده‌ای در جامعه هستند که می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند و این نور هر چیزی است که مردم را به سمت خداوند هدایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند که این‌ها می‌خواهند چنین کاری را انجام دهند، ولی اراده خداوند بر تکمیل شدن این نور است حتی اگر کفار و مشرکین نسبت به آن اکراه داشته باشند؛ قطعا خداوند اجازه خاموشی این نور را نمی‌دهند و همین آیه هم برای انقلاب ما یک نور امید است و هرکاری مشرکین و دشمنان خدا انجام می‌دهند به بن بست می‌رسد.

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن در این مسیر به دنبال حذف کردن آن چیز‌هایی است که برابر آن‌ها سد ایجاد کرده‌اند گفت: امروز غرب تمام توان خود را به کار بسته تا آن چیزی را که به اسلام و انقلاب و اهداف الهی اقتدار می‌بخشد را کنار بگذارد که نمونه‌های آن را هم به کرات شاهد بوده‌ایم، اما هیچ یک از این اقدامات آن‌ها به نتیجه نرسیده است.

او افزود: یک روز سعی می‌کنند با جنگ تحمیلی، ترور، فشار اقتصادی، فتنه و توطئه ایجاد ناامنی و مسائل مختلف به این اهداف دست پیدا کنند و یک روز هم وقتی که می‌بینند سپاه پاسداران عاملی برای اقتدار انقلاب اسلامی ایران و تقویت جبهه مقاومت در تمام جهان شده، سعی می‌کنند با تروریست خواندن این نهاد بزرگ و توانمند از اقتدار آن بکاهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: امروز دشمن می‌بیند هر کاری که در ایجاد ناامنی در منطقه انجام دادند تا بتوانند اسرائیل بزرگ را محقق کنند، به وسیله هدایت‌های مقام معظم رهبری و اقدامات سپاه پاسداران به بن‌بست رسید و نه تنها اسرائیل بزرگ آن‌ها محقق نشد بلکه روز به روز این رژیم جنایتکار ضعیف‌تر شد و جایگاه خودشان هم در منطقه با بیشترین تزلزل روبه‌رو شده است.

آیت الله ناصری یزدی افزود: سپاه و بسیج نه تنها در حفاظت از انقلاب و ایران بلکه در حفاظت از عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت هم بالاترین تاثیر را داشته و به همین دلیل استکبار جهانی به شدت احساس خطر و ترس کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این که اتحادیه اروپا تلاش می‌کند به وسیله چنین اقداماتی ایران را تضعیف کنند به دلیل همین ترس و احساس خطر است.

او گفت: نکته بسیار مهم این است که ایران با هیچ کسی سرجنگ ندارد، اما آن‌ها این حرکت صلح آمیز ایران رو به پیشرفت را برای خود خطر بسیار بزرگی می‌دانند چرا که اگر ایران قوی باشد دیگر آن‌ها نمی‌توانند به دیگر کشور‌ها به راحتی اعمال فشار و زور کنند و به همین دلیل هم تمام توان خود را برای جلوگیری از قوی شدن ایران انجام می‌دهند موضوعی که هر دفعه استکبار در این سیاست‌ها شکست می‌خورد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است بیان کرد: این را باید به خوبی بدانیم و به دشمن هم تاکید می‌کنیم که سپاه و نیرو‌های نظامی و بسیج و ولایت که چترش بر سر همه ماست، از مقدسات و پایه‌های تحکیم حکومت الهی هستند و ملت ایران در راستای حفاظت و حراست از این مقدسات تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد مشکل در کشور به کار بسته و ما باید همراه با دولت تلاش کنیم تا این مشکلات برطرف شود ادامه داد: مطمئنا این چنین حرکاتی را دشمن تا جایی می‌خواهد ادامه دهد که حتی اعلام کند ایران باید از سازمان ملل هم حذف شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در این زمینه همه و حتی خود اروپایی‌ها به خوبی می‌دانند که چنین سیاست‌هایی کاملا شکست خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار