فعال‌سازی و احیای چند خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در شاهرود و میامی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فعال‌سازی و احیای چندین خانه بهداشتی و مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های شاهرود و میامی خبر داد.

صید آبادی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حوزه بهداشت جهت ارائه خدمات سلامت مطلوب در جمعیت تحت پوشش نیاز مبرم به تجدید نظر و تغییر در بعضی ساختارها را داشت که طی مکاتبات و رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت صورت گرفت، نهایتا مقرر شد فراتر از روال معمول، وزارت بهداشت بازنگری‌هایی را در این خصوص در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به بررسی ساختارهای ارائه خدمات بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در حوزه تحت پوشش این دانشگاه تصریح کرد: در همین ارتباط ساختارهای ارائه خدمات بهداشتی در برخی مراکز اولویت‌دار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توسط کارشناسان شبکه حوزه معاونت بهداشتی وزارت متبوع با حضور و بازدید محیطی مناطق هر دو شبکه بهداشت شاهرود و میامی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و خوشبختانه موافقت تغییرات ساختاری اخذ شد.

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ایجاد پایگاه سلامت شهری فدک به عنوان یکی از این تغییرات ساختاری در شهرستان شاهرود نام برد و گفت: ایجاد پایگاه سلامت شهری فدک با جمعیتی نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام موسی کاظم که ۲۸ هزار و ۸۵۸ نفر جمعیت را تحت پوشش دارد با پست‌های تخصیصی شامل یک کارشناس ماما،ومراقب سلامت و یک کارشناس مراقب سلامت و... ایجاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار