عباسی:

دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم مستأصل شده است

استاندار گیلان در دیدار فرمانده سپاه قدس استان گفت: استیصال دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم و پیشرفت کشور است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (یکشنبه ۲ بهمن ماه) با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس استان، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا و قدردانی از زحمات و حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گفته او، اقدام خصمانه و کینه جویانه اتحادیه اروپا و کشور‌های غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار گیلان افزود: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های نظامی و نهاد‌های انقلابی است.

او تصریح کرد: وقتی استکبار متوجه نقشه راه درست کشور بر پایه ولایت شد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران اوج ضعف و شکست خود را نشان داد.

استاندار گیلان همچنین گفت: ثمره انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

عباسی تأکید کرد: مردم ایران هیچگاه اقدامات سپاه در روز‌های کرونایی، ساخت مسکن محرومان، زلزله، سیل و آبرسانی به روستا‌های کشور را فراموش نخواهند کرد.

تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره ملت و برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.

او افزود: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در واقع تحریم ملت ایران است، زیرا سپاه در تمامی عرصه و بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار ملت ایران بوده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به همکاری، وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر یک کشور بی‌طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نگاه کند به راحتی متوجه خواهد شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه اتحادیه اروپا با تروریست اعلام کردن و تحریم سپاه پاسداران دنباله روی سیاست شیطان بزرگ یعنی آمریکا است، تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی است.

تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است

او همچنین گفت: کشور‌های غربی و استکبار تاکنون هر اقدامی که می‌شد علیه نظام انقلاب اسلامی و مردم انجام داده و این اقدام اخیر اتحادیه اروپا تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده و بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیرنظامی می‌شود و عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور را بیشتر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.