افتخاری دیگر درشرکت صنعتی دوده فام با ثبت رکورد تازه در صادرات محصولات تولیدی

رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول گفت: این شرکت با فروش چهار هزار و ۸۴۲ تن محصول تولیدی دوده‌های گرید نرم و سخت در بازارهای خارجی، نسبت به اردیبهشت‌ماه سال جاری رکورد زد.

 شیرین خانلو رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول می‌گوید: شرکت صنعتی دوده فام (صدف) از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا موفق شد در دی‌ماه ۱۴۰۱، علاوه بر ثبت رکورد جدید در صادرات محصولات شرکت، بیش از ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار دلار برای چرخه اقتصاد کشور ارزآوری داشته باشد.

او  با اشاره به مقاصد صادراتی شرکت ادامه داد: بازار‌های پاکستان، ترکیه، هندوستان، اندونزی، ویتنام، سریلانکا، بنگلادش و کنیا جزو مقاصد صادراتی شرکت در دی‌ماه امسال بودند.

رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول افزود: در این دوره از فعالیت‌های حوزه فروش خارجی شرکت، بازار‌های بلغارستان و یونان از مقاصد صادراتی جدید هستند که در صورت تائید محموله‌های ارسالی از سوی مصرف‌کنندگان خارجی، همین بازار‌ها می‌توانند به بازار‌های با پتانسیل بالا تبدیل شوند.

خانلو گفت: در این دوره از فروش خارجی در پی معاملات ارزی صورت گرفته در دی‌ماه مطابق با کمیسیون‌های فروش ارز، برابر با سه میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۹۹ دلار یعنی بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان به چرخه اقتصاد کشور بازگردانده شد.

او، کسب این دستاورد‌ها را حاصل تشریک‌مساعی همکاران و به‌خصوص بخش تولید، انبار و برنامه‌ریزی در کارخانه و همچنین حوزه بازاریابی و فروش شرکت عنوان کرد و گفت: باتوجه به تاکید مدیرعامل و دستور کار شرکت، ایجاد بازار‌های جدید و توسعه حجم فروش محصولات شرکت در برنامه است که برنامه‌ریزی و به‌کارگیری شیوه‌های نوین مارکتینگ و بازاریابی خارجی برای این منظور انجام می‌شود.

شرکت دوده فام ضمن تأمین بازار‌های داخلی، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیش از ۱۵ کشور خارجی صادرات دارد.

برچسب ها: دوده فام ، ثبت رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.