نصب تصویر سردار دل‌ها و ۱۰۰ شهید دیگر در ورودی شهر کوهبنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: تصویر سردارشهید سلیمانی و۱۰۰ شهید دیگر در ورودی شهر کوهبنان نصب شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده گفت: به همت خانواده معزز شهدا، خیرین و با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تصاویر سردار دل‌ها، سردار شهید حجازی، سرداران دوران دفاع مقدس و ۹۳ شهید شهرستان در بلوار ورودی شهر کوهبنان از سمت کرمان که مزین به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است نصب  شد.

او افزود: نام‌گذاری خیابان‌ها، معابر و مزین کردن ورودی شهر‌ها با نام شهدا کمترین کاری است که می‌توانیم برای جبران فداکاری این ایثارگران انجام دهیم.

حجت الاسلام هنر هوده گفت: فرهنگ جهاد و شهادت تنها به دوران دفاع مقدس و در زمان خاص محدود نمی‌شود همگان باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نسل جوان را در برابر تهاجم همه‌جانبه دشمنان در فضای مجازی بیمه کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار کرد:  نامگذاری پروژه‌های شهرستان به نام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هدیه نمودن قرائت یک صفحه قرآن مجید بعد از نماز جماعت در مساجد شهرستان به یک شهید، طراحی و نصب تابلو یادمان شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری در معابر اصلی شهر کوهبنان، بخش طغرالجرد، دهستان‌ها و روستا‌های شهرستان از جمله اقدامات فرهنگی در شهرستان کوهبنان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهبنان نیز گفت: منقوش نمودن تمثال مقدس شهدای مقاومت، هسته‌ای، دوران دفاع مقدس  بر روی دیوار‌های شهر، نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدا با همکاری بنیاد شهید، شورای شهر و شهرداری از جمله اقدامات در راستای ترویج ایثار و شهادت است.

روح الله ابراهیمی بیان کرد: نصب تصاویر شهدای مدافع حرم، سلامت، امنیت و هسته‌ای در بلوار بسیج و بلوار ولایت شهر کوهبنان، نصب المان سردار دل‌ها با همکاری شهرداری، هلال احمر و بانک رسالت در چند نقطه اصلی شهر کوهبنان از دیگر اقدامات هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود: برگزاری یادواره شهدای محله و خانگی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی طی چند ماه گذشته در شهرستان کوهبنان هستند البته طبق برنامه مدون دوشنبه هر هفته با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی سرکشی به خانواده معزز شهیدان، جانبازان زنده و متوفی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار