تشکیل ۱۱۵ پرونده قضائی برای صنایع آلاینده اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۱۵ پرونده پیگیری قضائی توسط سازمان حفاظت محیط‌ زیست استان اصفهان برای صنایع آلاینده تشکیل شده است.

منصور شیشه‌فروش پیرامون برخورد با صنایع آلاینده گفت: تاکنون و با همکاری دستگاه قضایی ۱۸ واحد صنعتی پلمب شده و سازمان محیط زیست ۱۱۵ پرونده قضایی برای واحد‌های آلاینده تشکیل داده است تا نهاد‌های قضایی با منابع آلاینده برخورد کنند.

او افزود: با همکاری سازمان محیط زیست و مرکز بهداشت و صنعت ۳۰ تیم نظارتی تشکیل شده و وضعیت واحد‌های آلاینده‌ها را بررسی و کنترل می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درمورد اقدامات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان برای کاهش حجم آلاینده‌های هوا تصریح کرد: از صنوف مختلف درخواست کردیم تا برای کاهش و کنترل آلاینده‌ها در بخش حمل و نقل و خودروها، تا پایان هفته فعالیت‌شان را از ساعت ۱۸ به بعد کاهش دهند و این امر به کاهش ترافیک در سطح شهر کمک می‌کند.

او اضافه کرد: به شرکت نفت تاکید کرده‌ایم که در تمام جایگاه‌ها سوخت پاک توزیع کنند و شرکت برق نیز باید در تمام نیروگاه‌ها انتشار آلاینده‌ها را کاهش دهند، همچنین صنایع و معادن، تمامی کوره‌ها و کارگاه‌های تولید مصالح تا آخر هفته دچار محدودیت هستند و نباید فعالیت داشته باشند.

شیشه‌فروش گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروهایش را در شهر برای برخورد با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی تقویت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار