عرصه تکدی‌گری در رفسنجان تنگ شد

طی درخواست‌های مردمی با اقدامات فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی رفسنجان طرح جمع آوری متکدیان آغاز شد.

 رضایی فرماندار ویژه رفسنجان در خصوص معضل اجتماعی تکدی گری در این شهرستان گفت: آنقدر که توقف گاه‌ها و گلوگاه‌های شهر رفسنجان پر از متکدیان و معتادان با سنین مختلف پیر و جوان و کودکان کار آن هم مرد و زن شده که معضل و آسیب اجتماعی بس بزرگی را برای مردم این خطه ایجاد کرده از این حیث و برای ساماندهی و کنترل این آسیب خطرناک طرح جمع آوری این افراد در دستور کار فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی متولی این امر قرار گرفته و این طرح آغاز شد.

فرماندار افزود: یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه، تکدی‌گری است که متاسفانه افرادی در سنین مختلف اقدام به تکدی‌گری می‌کنند و مشکلاتی را به دنبال دارد.

حسین رضایی تصریح کرد: براساس قانون ساماندهی متکدیان؛ تامین محل، امکانات و تجهیزات مورد نیاز اردوگاه ساماندهی متکدیان باید توسط شهرداری انجام شود، در رفسنجان نیز شهرداری طرح جمع‌آوری متکدیان را با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی آغاز کرده و متکدیان از خیابان‌ها و معابر شهر جمع آوری می‌شوند.

این مقام دولتی در پایان تأکید کرد و گفت: ثبات کار جمع آوری متکدیان از اولویت‌های شهرستان است تا دیگر تکرار نشود البته مردم هم باید همکاری کنند و کمتر به این قشر کمک کنند و اگر کمکی دارند به خیریه‌ها تقدیم کنند تا از این کانال به دست آن‌ها برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار