عنایتی: برای جدایی از بحران نیاز به معجزه داریم

سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان در مراسم معارفه خودش صحبت‌هایی را بیان کرد.

رضا عنایتی پس از شرکت در مراسم معارفه خودش در تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط سختی در نیم فصل دوم داریم، برای جذب بازیکن متاسفانه سه روز بیشتر فرصت نداریم و دیر است. با بازیکنانی که مدنظرمان هستند صحبت کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم دو سه نفر از آن‌ها را به جمع خودمان اضافه کنیم.

وی افزود: تا پایان فصل نقل و انتقالات باید تغییرات زیادی داشته باشیم و فکر می‌کنم ۶-۵ بازیکن به ما اضافه شوند. مجبوری دو سه نفر را از لیست خارج و برایشان آرزوی موفقیت کنیم. می‌دانم کار بسیار سختی را در لیگ داریم. با بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا اتفاق خوبی را برای مردم مسجدسلیمان که می‌دانم تمام زندگی و دلخوشی‌شان این تیم است، رقم بزنیم. این را درک می‌کنم که تیم پرهواداری است. یکی از دلخوشی‌های من این است که هواداران به استادیوم بیایند و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم.  

سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: نفت مسجدسلیمان درست یا نادرست در شرایط سخت قرار دارد، باید دست به دست هم بدهیم تا از زمان موجود استفاده کنیم. هواداران مطمئن باشند من به عنوان مسئول کادر فنی تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا این تیم را از این شرایط خارج کنم. خودتان هم می‌دانید احتیاج به یک معجزه داریم، ولی ان‌شاءالله با وجود بچه‌ها و مدیریت که قول‌های خوبی داده‌اند بتوانیم در پایان فصل یک جشن خوب بگیریم. همه هوادارانمان را دوست دارم و امیدوارم به استادیوم بیایند و به ما انرژی بدهند تا کار غیرممکن را ممکن کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.