معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: خانواده سه قلو‌های دختر شاهرودی از حمایت‌های تشویقی دولت در راستای فرزندآوری بهره‌مند می‌شود.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در حاشیه دیدار با خانواده سه قلو‌های دختر تازه متولد شده شاهرودی  افزود: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شامل بسته لوازم ضروری نوزاد به ارزش هفت میلیون تومان، کارت هدیه یک میلیون تومانی و استفاده پوشاک تا ۶ ماه به این خانواده تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل مسکن این خانواده هفت نفره پیگیری می‌شود، ابراز کرد: این خانواده پیش از این دارای ۲ فرزند دختر بود.

جلالی به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه مردم و مسوولان به موضوع فرزندآوری اشاره کرد و گفت: تکالیفی از سوی ایشان برای دولت‌های گذشته در رابطه با این موضوع تعیین شده بود تا موضوع فرزندآوری در جامعه وضعیت مناسب‌تری به خود گیرد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب در رابطه با موضوع فرزندآوری طی سال‌های گذشته اقدام خاصی توسط دولت‌ها انجام نشده بود.

وی با بیان اینکه از سال گذشته با روی کارآمدن دولت سیزدهم قرارگاه جمعیت راه‌اندازی شد، افزود: با مردمی‌سازی این موضوع و در نظر گرفتن مباحث فرهنگی می‌توان شرایط خوبی را برای جامعه اسلامی فراهم کرد.

جلالی با اشاره به اینکه مشوق‌های امکاناتی و رفاهی مناسبی برای خانواده‌های چندقلو در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: تهیه مسکن و خدمات جانبی به این خانواده‌ها از وظایف همه مسوولان است تا این فرزندان در شرایط مناسبی پرورش یابند.

وی ادامه داد: مجریان دستگاه‌های مرتبط با این موضوع باید در ارایه ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده توسط دولت به این خانواده‌ها دقت بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.