جزئیات ثبت‌نام اعتکاف در سیستان و بلوچستان اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان جزئیات ثبت‌نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در این استان را اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام اینترنتی این مراسم معنوی از پنجم بهمن آغاز می‌ شود.

حجت الإسلام منصور باقربیک تبریزی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف امسال در سیستان و بلوچستان در چند بخش اجرا می‌شود، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، امسال در استان اعتکاف آقایان و بانوان، اعتکاف دانشجویی و اعتکاف دانش آموزی جدا از هم با برنامه‌های مختلف و ویژه فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در کل استان ۷۰ مسجد پذیرای معتکفین خواهد بود که از این تعداد، ۲۰ مسجد در زاهدان است.

به گفته این مقام مسئول، مسجد الزهرا (س) واقع در بلوار آزادگان، مسجد حضرت زینب (س) واقع در خیابان دانشگاه ۱۳ و مسجد کوثر واقع در زیباشهر برای مراسم اعتکاف خواهران در نظر گرفته شده و مسجد جامع واقع در خیابان آزادی، حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در خیابان امیرالمومنین (ع) و مسجد حضرت ابالفضل (ع) در خیابان فرهنگ زاهدان نیز مکان‌های در نظر گرفته شده ویژه آقایان خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: امکان اعتکاف نیابتی نیز در سیستان و بلوچستان طی امسال فراهم شده که در آن، افرادی که به هر دلیل توانایی شرکت در این مراسم معنوی را ندارند، می‌توانند هزینه اعتکاف یک یا چند نفر را تقبل کرده و به شکل نیابتی در این مراسم معنوی شرکت کنند.

باقربیک تبریزی اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در اعتکاف در سیستان و بلوچستان از روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه به صورت اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا سحرگاه ۱۵ بهمن ماه ثبت نام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار