مسئولان اصفهان پای درد دل شهروندان ارامنه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

میز خدمت ارامنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، دفاتر بازرسی و امور مدیریت شهری استانداری در جمع هموطنان ارامنه ساکن در اصفهان برپا شد.

در این دیدار شهروندان ارامنه درخصوص مشکلات و دغدغه‌های خود در زمینه‌های مدیریت شهری، آلودگی هوا، میراث فرهنگی، گردشگری، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و ... با نمایندگان دولت گفتگو کردند.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم، از ارتباط و رفتار مسالمت آمیز مردم اصفهان و مدیران استان قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این بازدید بر اهمیت ارتباط صمیمانه و برادرانه با اقلیت‌های مذهبی تأکید کرد.

مهران زینلیان خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله‌ای است.

او ادامه داد: مردم ما جانفشانی هموطنان ارامنه در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی را فراموش نمی‌کنند و حال نوبت ماست تا با کاهش دغدغه همشهریان ارامنه تا حد امکان پاسخگوی فداکاری آن‌ها باشیم.

معاون استاندار اصفهان افزود: زندگی مسالمت‌آمیز اقلیت‌ها در اصفهان برای ما جای مباهات و خوشحالی دارد از این رو در آغازین روز‌های سال نو میلادی وظیفه خود دانستیم تا در جمع هموطنان ارامنه حضور یابیم و ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار